Powered by Blogger.
RSS

Bila Rasaku Ini Rasamu





Ecehh... Tajuk entri x hengat kan... :p sekali sekala.. Ok rasanyer...

Ok, kite start dengan pernah tak, kamu2 teringat kan seseorang dan tiba2 dia menghubungi kamu?! Hurm... Saya pernah dengar org kata bila kite tibe2 teringat kat seseorang bermakna org tu tengah ingt kat kita... :)

Pada saya, hal ni tak mustahil.. Tp ini pendapat saya je.. Bukan teori mana2 pakar Sains atau pun bijak pandai... Nak tau knpa saya rasa hal ni tak mustahil? Ok meh baca penjelasan sy...

Hal ini tak mustahil pada saya bila melibatkan orang yang dekat dengan kita, atau bakal menjadi dekat dgn kiter... ( mksud sy dekat di hati, bukan koordinat yg dekat ok) kerana Allah Taala mencipta manusia ni dgn hati dan perasaan... Sy yakin, ada rahsianya yang melibatkan rasa yg boleh dikongsi... Ringkaskan cerita, sy bg cth mcm ibu dan anak... Ibu selalu dapat merasakan sesuatu klu anak tu ditimpa musibah atau sedang sedih dan lain2... Betul tak?! *Fikir*

Dan... Ada juga rasa yang dilongsi antara lelaki dan perempuan.. Thats what we called LOVE. Indahkan, bila kita fikirkan seseorang tiba2 dia muncul depan mata, atau bila kita teringat pada dia, tiba2 dikejutkan dengan panggilan telefon... :)

Adakalanya, hal ini juga membuka mata kita tentang hal2 yang kita tidak sedar.. Cthnya mcm saya... Tp rupa2 nya byk kali rasa ini juga dirasai oleh sesorg yg lain... Ptut la dia selalu tahu ape saya nk ckp, atau apa yg sy sedang berbuat.. Dan yg terbaru, die memulakan langkah yg saya baru berkira2 nk mengambilnya... :) tp ini bkn harapan saya dan saya tak mahu fikir yg kami berkongsi rasa... Sebab... Adalah tak mustahil semua yang jadi adalah suatu KEBETULAN... (kite cite dalam entri lain plak nnt... InsyaAllah)

Ps: sy terharu bile ade org sedar sy ini wujud... :) dgn ini sy mengesahkan bahawa sms bole mngubat rindu!

*gmbr kat atas sumber Google

Untill our next meeting, Spread Your Love Sayangsss!xoxo...





- Posted using BlogPress from my iPhone

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...